Politica anularii comenzilor
În cazul anulării unei comenzi, trebuie să ne contactați în cel mai scurt timp prin intermediul formularului de contact sau telefonic, transmițând numărul comenzii pe care ati efectuat-o.
Modalitate de returnare:
– te rugăm sa ne instiintezi de intenția de a returna produsele, printr-un e-mail la adresa comenzi@esiana.ro, care sa conțină: numărul comenzii, produsele pe care dorești sa le anulezi (gasesti aceste detalii în mesajele de confirmare primite după efectuarea comenzii)
– pentru returnarea banilor este nevoie sa ne comunici un cont IBAN, aceasta fiind singura modalitate posibilă de plata
– termenul de restituire al banilor este de maximum 15 zile calendaristice
– orice solicitare de refund va fi discutată direct cu Esiana.ro.
Schimb de produse:
– poți opta și pentru schimbarea produselorr
– schimbul se va face dupa ce stabilim prin email și telefon cu ce produs se va face schimbul
– schimbul este gratuit
Esiana.ro poate anula Comanda efectuata de către Utilizator, fără nicio notificare prealabilă și fără nicio obligație ulterioară a vreunei părți fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretindă celeilalte daune-interese în următoarele cazuri:
- a) Neacceptarea de către banca emitenta a cardului Utilizatorului, a tranzacției, în cazul plății online;
- b) Invalidarea tranzactiei de către procesatorul de carduri agreat de ro, în cazul plății online;
- c) Datele furnizate de către Utilizator, pe Platformă sunt incomplete și/sau incorecte;
Iti Multumim!