Cum comand?

1.Cum comand?
Pentru a face o comanda pe site-ul Esiana.ro este necesar sa completati toate campurile cu datele corecte (necesare pentru livrarea produselor si facturare), comenzile pot fi facturate atat pentru persoane fizice cat si pentru persoane juridice (in acest caz este necesar sa ne lasati datele de facturare).

2.Care este valoarea minima a unei comenzi?
Comanda minima in magazinul Esiana.ro este de 20 lei, nu veti putea plasa o comanda sub aceasta valoare.

3.Cat dureaza livrarea comenzii?
Comenzile plasate in fiecare zi lucratoare pana la ora 14:00 vor fi expediate in aceeasi zi de la noi. Comenzile plasate dupa ora 14:00 vor fi expediate in urmatoare zi lucratoare, de luni pana vineri (cu exceptia sarbatorilor).

Livrarea prin curierat rapid dureaza aproximativ 1-5 zile lucratoare, cu excepția unor situații excepționale generate de situații de urgență majoră, precum: condiții meteo nefavorabile, blocaje rutiere sau accidente sau alte situații speciale care privesc strict programul de muncă al firmei de curierat, care pot produce decalaje ale intervalului de livrare.

4.Pot completa sau modifica o comanda deja plasata?
Desigur, puteti modifica o comanda deja plasata dar trebuie sa va asigurati ca nu a fost deja expediata. Pentru a vedea acest lucru trebuie sa va accesati contul si sa verificati statusul comenzii

5. Produsele aflate in reducere pe site-ul nostru nu se vor cumula cu alte promotii valabile in magazin.

6. Se poate plasa o comanda si telefonic?
Da, exista varianta unei comenzi telefonice. In acest caz Cumparatorul trebuie sa stie codurile produselor si cantitatea necesara, respectiv trebuie sa ne ofere datele personale (+ număr de telefon) pentru expedierea unei comenzi.

7. Politica de Retur

Ne dorim ca fiecare client să fie pe deplin mulțumit de produsele achiziționate din magazinul nostru online. Dacă, din orice motiv, nu ești încântat de comandă, ai posibilitatea să o returnezi în condițiile de mai jos.

1. Termen de retur

Clienții pot returna produsele în termen de 14 zile calendaristice de la primirea coletului, fără a fi necesară justificarea deciziei de retur.

2. Condiții de retur

Pentru a putea fi returnat, produsul trebuie să îndeplinească următoarele condiții:

  • Să fie în aceeași stare în care a fost livrat;

  • Să nu prezinte urme de uzură, deteriorare sau utilizare;

  • Să fie returnat în ambalajul original, împreună cu toate accesoriile, etichetele și documentele primite. Ne rezervăm dreptul de a refuza returul produselor care nu respectă aceste condiții.

  • 3. Procedura de returnare

    Pentru a iniția returul, te rugăm să urmezi pașii de mai jos:

    1. Trimite o solicitare de retur la adresa de e-mail: comenzi@esiana.ro
      – Include numărul comenzii, numele complet și motivul returului (opțional).

    2. După aprobarea solicitării, vei primi instrucțiunile necesare pentru expedierea produsului.

    3. Expedierea produsului se va face printr-un curier la adresa pe care o vom specifica in email ulterior.

    4. Costul aferent transportului pentru retur poate fi:

      • Suportat de client, în cazul returului fără motiv specific;

      • Suportat de magazin, dacă produsul s-a dovedit a fi defect, neconform sau trimis greșit.

      5. Rambursarea sumei

      După recepționarea și verificarea produsului, suma achitată va fi rambursată în termen de 14 zile prin transfer bancar in contul pe care ni-l furnizati.